Vybrat (SLSL)
NVG_SL_Servis_Servisni_List_Vybrat
Doklad Servisní list byl upraven v souladu s ostatními doklady.
Popis položek v záložce Detail:
Skupina Servisní list:
▪ID – identifikátor servisního listu (SL)
▪… - aktualizace automatického číslování servisních listů
▪Typ – typ servisního listu
▪Stav – stav SL (H – uzavřeno, O – oprava, R – rozpracováno, X – storno)
▪Klíč – klíč SL
▪Název – název SL (lze zadat výběrem z již zadaných hodnot)
▪Popis – popis SL
▪Vazby – počet vazeb SL
▪Neshody – počet neshod
▪Vzor.dokl. – vzorový doklad (výběrem tlačítkem 3 tečky)
▪ID – identifikátor vzorového dokladu
▪Splněno - pokud je zaškrtnuto, tak všechny položky existují v následných dokladech
▪K/T/C/N – počet položek s klíčem/bez klíče/celkem/následných položek
▪Oprav.doklad – pokud je zaškrtnuto, pak existuje opravný doklad
▪Adr.tisk – adresa pro tisk (D – dodací, H - hlavní, K – kontaktní)
Skupina Další údaje:
▪Serv.skupina – název servisní skupiny (výběr z číselníku servisních skupin)
▪Serv.místo – název servisního místa (výběr z číselníku servisních míst)
▪Projekt – zkrácený název projektu
▪Zakázka – identifikátor zakázky
▪Dr.opravy – druh opravy (mimozáruční, pozáruční, záruční, oprava). Tlačítkem … se edituje číselník druhů oprav
▪Připom.č. – připomínka VaV
▪Oznámeno, převzato, odstraněno – datum, čas a jméno kdo oznámil, převzal a odstranil danou vadu či poruchu
Skupina Porucha/Vada
▪Oznámená vada – popis poruchy/vady
▪Plombování – zda byla nastavena plomba
▪Příčina vady – popis zjištěné příčiny dané vady
▪Umístění zař. – výběr z číselníku možných umístění daného zařízení (aktualizace číselníku pomocí tlačítka 3 tečky)
▪Položka – ID, název, klíč a atributy položky
▪VČ p/VČ n – výrobní číslo staré/nové
▪SW – označení software
▪Měř.přístroj – použitý měřící přístroj při zjištění poruchy
▪Poznámka – poznámka
▪Zp.ods.vady – popis způsobu odstranění vady
▪Výrobce – identifikátor výrobce (výběr z katalogu partnerů)
Skupina Specifikace
▪Zařízení – skupina zařízení (výběr z číselníku)
▪Skupina ND – skupina náhradních dílů (výběr z číselníku)
▪Příčina – výběr z číselníku příčin vady (aktualizace číselníku pomocí tlačítka 3 tečky)
▪Nebezpečná porucha – zaškrtávací box pro označení nebezpečné poruchy
Skupina Stupeň omezení
▪Stupeň omezení - výběr z číselníku typů omezení (aktualizace číselníku pomocí tlačítka 3 tečky)
Skupina Typ POV
▪Porucha – porucha/není porucha
▪Typ opravy - výběr z číselníku typů oprav (aktualizace číselníku pomocí tlačítka 3 tečky)
Záložka Neshody
Skupina Neshoda
▪ID nesh. – identifikátor neshody
▪Druh opravy – druh opravy (pozáruční, mimozáruční, údržba, záruční)
▪ID SL – identifikátor příslušného servisního listu dané neshody
▪Stav – stav neshody
▪Klíč – klíš neshody
▪Název nesh. – název neshody
Skupina Oprava
▪Serv.skupina – název servisní skupiny (výběr z číselníku)
▪Serv.místo – název servisního místa (výběr z číselníku)
▪Zakázka – identifikátor zakázky
▪Oprav.dne – opraveno dne
▪Č.opravy – číslo opravy
▪Na opravě – zaškrtnutím potvrzeno
▪Závada nezjištěna – zaškrtnutím potvrzeno
▪Odstraněno – datum odstranění závady
▪Odstranil – jméno a funkce, kdo odstranil závadu
▪Předmět vady – podrobný popis dané vady
▪Položka – ID, název, klíč a atributy položky
▪VČ puv. – staré výrobní číslo
▪VČ nové – nové výrobní číslo
▪Množství – množství položky
▪Jiné označ. – jiné označení
▪Příčina vady – popis zjištěné příčiny dané vady
Skupina Specifikace
▪Zařízení – skupina zařízení (výběr z číselníku)
▪Skupina ND – skupina náhradních dílů (výběr z číselníku)
▪Příčina – výběr z číselníku příčin vady
Tlačítko Neshody – vyvolá okno dané neshody se záložkou Položky.
Okno položky zobrazuje stejné údaje o dané položce jako ostatní doklady.
Další odkazy:
Copyright © BB consult engineering s.r.o. 1998-2025.
All Rights Reserved.